Moje polecenia kolorówki z Rossmann

Moje polecenia kosmetyków kolorowych z Rossmann


Jak co roku wiosna i jesienią firma Rossmann rozpieszcza nas swoją promocja na kosmetyki kolorowe -55 % dla posiadaczy ich aplikacji. Cała akcja rusza 9października i trwa do 19października 2018roku. Aby skorzystać z tej promocji trzeba zakupić trzy różne produkty objęte promocja np.podkład pomadke i lakier do paznokcji.
Ja dzisiaj chcę Wam przedstawić moich ulubieńców z Rossmann.

Zaczniemy od bazy pod makijaż 
Bielenda make-up akademie  Magic base nawilżające baza wykonująca z efektem bg. Baza ta ujednolica nam strukturę buzi. Nadaje jej promieny błysk. Nie wysusza skóry, ani jej nie ściąga. Bardzo fajnie utrzymuje podkład.

Kolejnym krokiem jest podkład 
Pierwszy to mój kochany Rimmel match perfection bardzo lubię ten podkład sprawdza mi się bardzo dobrze. Nie roluje się i utrzymuje się na twarzy przez cały dzień oraz jest bardzo wydajny.
Drugi mój ulubieniec to Loreal paris true match podkład który nadaje się na większe wyjście. Nie ścięta sie i dopasowuje się świetnie do mojej cery.
Po żadnych z tych podkładów nie miałam zapchanej skóry i nie spodziewanych niespodzianek.

Kolejny krok to korektor 

Mój ulubieniec ostatniego czasu to Lovely liquid camouglage. Posiada bardzo fajny duży aplikator. Kryje bez największego zarzutu oraz noe roluje się w okolicy pod okiem. Zakrywa zacieśnienia pod oczami. Jak narazie mój ulubiony.

Czas na pudry

Wibo puder bananowy idealnie nadaje się pod oczy utrwala perfekcyjnie korektor. Matowi również bardzo dobrze strefę T bo niestety mam tendencje że  ta strefa mi się przetłuszcza.
Maybelline affinitone mój kochany puder juz od wielu lat. Zaczęłam go używać w czasach szkoły średniej i tak został ze mną do dnia dzisiejszego a mianowicie około 8lat juz jesteśmy dobrymi kumplami. Nie zapycha a matuje na wiele godzin.

Kolejne produkty to kontur

Wibo zestaw Light paleta do konstruowania twarzy. Zawsze zabieram ja ze sobą na wyjazdy bo w jednym miejscu mamy trzy produktu delikatny brazer którym nie zrobi się krzywdy, a buzi nada się piękny kontur kolejny produkt to roświetlacz i róż z delikatnymi drobinkami. Te trio wystarcza mi w zupełności podczas makijażu wyjazdowego a do tego jest nie drogie i dobrze napigmentowane.
Gosh róż o którym mówiłam już wiele razy  nie pamiętam czy Gosh jest w Rossmann, ale jest warty polecenia. Muszę wasz ostrzec, że tym różne można zrobić sobie krzywdę.
Lovely super rozświetlacz Gold i mój drugi ulubiony Silver o nich już pisałam wam w osobnym poście są wydajne bardzo ładnie prezentują się na buzi, a cena jaką za nie płacimy to grosze.

Palety cieni


Od dłuższego czasu używam tych palet.
Wibo neutral eyeshadow palette. Paleta 15 cieni naturalnych odcieni. Idealna paleta do codziennych makijażu jak i da się nią wysmarować wieczorowe makupy. Paletka raczej nie zrobicie sobie krzywdy bo ona jest idealna na początek.
Lovely fabulous kit zestaw 9 cieni. Paletka była jednego czasu przezemnie katowana codziennie była wszędzie gdzie jechałam. Mają bardzo dobry pigment jest trwała bo opakowanie jest metalowe. Jest jeszcze drugi wariant kolorystyczny ale:mi się nie podoba.

Cienie pojedyncze i tusze 


Maybelline color tattoo te cienie w kremie uwielbiam już od kilku lat. Mam ich 4o różnych odcieniach n
a zdjęciu jest tylko de nude 93 który idealnie nadaje się na bazę pod cienie.
Lovely pump up mascara na jej temat pisałam osobny post. Bardzo fajna mascara idealnie rozdziela rzęsy
Rimmel London Volume colorist mascara która ma zafarbowywać rzęsy i naprawdę tak jest oraz bardzo fajnie Pogrubia rzęsy.
Maybelline the colossal Volume express stara dobrą masakra która rozdziela i pogrubia rzęsy.

Usta

Dwa zestawy w których znajdziemy konturówkę i pomadke matową to Eveline oh!my lips a jej temat jest osobny wpis. Utrzymuje się super a do tego nie wysusza ust. Druga ulubienica z tej serii to Lovely klips która również sprawdza się dobrze, ale przegrywa pojedynek z tłustym posiłkami.
Maybelline colorsensational pomadka która pokochałam miałam ją na swoim ślubie i na wielu okazjach. Ja zazwyczaj używam odcienia 250.

Na tej promocji są równie dostaniemy balsamy ochronne do ust. Ja pokochałam carmex w tubce jak i w słoiczku nawilża i naprawia spierzchniete usta.
Kolejne balsamy które lubię to nivea w domu używam w pudełeczka a że sobą tradycyjny sztyft.
Na koniec jeszcze polecę wam pomady do brwi od wibo oraz ich super gabeczke do pokładu.
Z lakierów polecam wam Rimmel oraz z wibo ich lakiery hybrydowe.
Mam nadzieję że wam pomogła
Pozdrawiam
Misia😄





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty