Lactacyd żel do higieny intymnej

Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o higienie intymnej. Od dłuższego czasu zaczęłam stosować lactacyd fresh przez wiele lat stosowałam również ten płyn w innych wariantach. Ale o tym chciała bym więcej opowiedzieć.


Zakupiłam go w Rossmannie cenny nie pamiętam jaką dałam, ale cena to 10-12zł na promocji można kupić taniej.
Ja kupiłam wersie jest metalowa.
Pojemność 200 ml. Płyn wzbogacony jest o kwas L-mlekowy,  mentol i kompleks deo-active. 
Zauważyłam po jego używaniu, że jestem świeżą w tym miejscu przez dużo dłużej oraz super chłodzenie dzięki mentolowi jest super.
Polecam każdej osobie, która lubi być świeżą wszędzie przez wiele godzin, a nie tylko przez chwilę po prysznicu.
Pozdrawiam
Misia 😄

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty