Soniczna myjka do pielęgnacji twarzy z oriflame

Od kilku tygodni zaczęłam używać myjkę soniczną z firmy Oriflame.
Kupiłam ją na bardzo dobrej promocji teraz nie jestem Wam w stanie napisać jaką jest jej cena katalogowa, ale widzę że dużo osób sprzedaje na olx.pl.


Jest zasilana 2 bateriami AAA, których nie mamy w zestawie w nie musimy zaopatrzyć się sami.
Myjka jest koloru różowego.
Na górnej części szczoteczki znajdują się wypustki myjące , a na dole możemy regulować intensywność pracy myjki.
W ręku trzyma się ją wygodnie. 
Dociera do ciężko dostępnych miejsc takich jak przy nosie.
Jest bardzo łatwa w myciu i w utrzymaniu w higienie.
Już po pierwszym użyciu zauważyłam
, że twarz jest dobrze oczyszczona i w dotyku jest bardzo delikatna. Do mycia używam albo żelu lub peelingu.
Ja jestem zadowolona i polecam go każdej dziewczynie.
Pozdrawiam
Misia 😄

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty