Zakupy czerwcowe

Kosmetyczne zakupy czerwca 


Już prawie koniec miesiąca więc czas podsumować zakupy tego miesiąca. Popełnione zostały w hebe, biedronce, outlecie kosmetycznym  oraz rossmann. 

:):):):):)
 1. Venus pianka do golenia Hypoalergiczna do skóry wrażliwej. Kosztowała około 6-7 zł w rossmannie bardzo fajna stosowałam ją już dwa razy i nie podrażnia skóry moich nóg. Polecam.
2.Rimmel London ceń do powiek 010 kolor brudny niebieski z delikatnymi drobinkami jeszcze go nie używałam, ale mam nadzieje że będzie fajny zakupiony za około 5 zł i róż w kremie 002 Majestic Pink bede go testować też nie był drogi bo to były produkty na pożegnanie.
3. Teraz produkty z biedronki każdy za całe 9,99,a więc mowa Under Twenty. Zakupiłam żel i tonik matujący, ale również przeciw zaskórnikom. Pamiętam, że używałam te produkty mając 14-15 lat i wtedy byłam zadowolona z ich działania zobaczmy jak teraz się sprawdzą.
 4. W hebe kupiłam baze Ingrid zieloną, która ma redukować zaczerwienienia na naszej twarzy. I już mogę powiedzieć, że się sprawdza. Wyrównuję koloryt i zmiesza widoczność zaczerwienień. Baza kosztowała 14,99
5. Separatory do paluszków naszych stóp moje stary poszły do kosza więc czas najwyższy był na nowe, które kosztowały około 3 zł.
6.Maszynki do golenia simpli venus uwielbiam nie mam żadnych podrażnień na nogach i ich cena w rossmannie to 12,99.
7. W rossmannie skusiłam się również na Loreal dwufazowy płyn micelarny. Jestem bardzo ciekawa czy pokocham go tak jak różowego garniera :).
8. Z ciekawości zakupiłam odżywkę do paznokci Kellys, która ma być BIO 2 bomba witaminowa, zobaczymy.
9. Isana delikatny piling do ciała . Skóra jest delikatnie ujędrniona przy codziennym stosowaniu, ale jak dla mnie ma za drobne te drobinki.
10. Isana zmywacz jego nigdy nie może zabraknąć. Uwielbiam domywa nawet ciemne kolory lakierów.
11. Bielenda maska do dłoni mam nadzieje że się sprawdzi bo ja mam tendencje do przesuszania się bardzo skóry na dłoniach i palcach.


I już ostatnie zakupy czyli outlet kosmetyczny
12. Marion Bandaże na ciepło i zimno antycellulit. Jeszcze nie testowałam, ale postaram się Wam napisać coś na ich temat. Cena 6,99.
13.Marion płatek na nos. Już go kiedyś stosowałam i byłam zadowolona z efektu jaki dawał.
14.Czarna maska uwielbiam kocham i zakupie nie raz. Oczyszcza skórę twarzy i pozbywam się zaskórników z nosa. 
15. I puder ryżowy z ecocery. NIe pamiętam ceny już, ale wiem że drogi nie był. Długo się zastanawiałam nad jego kupnem, ale sprawdza się świetnie do przypudrowania korektora pod oczami.
I to już koniec moich grzechów zakupowych w tym miesiącu mam nadzieje, że coś was zaciekawi.
Pozdrawiam Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty