Denko Maj

Denko Maja

Już minął miesiąc maj i czas najwyższy wyrzucić śmieci.

😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹


1. Płyn do płukania jamy ustnej Colgate max withe one o smaku miętowym był dość mocny, ale odświeżał na długo.
2. Farmona Jantar odżywka do skóry głowy i włosów zniszczonych. Dzięki niej mniej wypadają włosy są grubsze i łatwiej się rozczesywały.
3. Odzywki, które były dołączone do farb do włosów, one miały za zadanie utrwalić kolor oraz zabezpieczyć włosy.
😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸



4.BeBeauty płątki kosmetyczne. Używam ich do demakijażu oraz do zmywania lakieru z paznokci nie mechacą się i są tanie i łatwo dostępne.
5.Czyste Piękno - kolagenowa maseczka w płachcie. Nawilżyła moją skórę twarzy i rozpromieniła moją cerę.
6.Rival de Loop Anti-age i revitalQ10 są to kapsułki pielęgnacyjne zakupione w rossmanie nie zauważyłam aby upiększyły moją cerę , ale nawilżał moje policzki, które mam przesuszone po zimie.
7.Maseczki z ziaji jak zawsze są niezawodne w oczyszczaniu i nawilżaniu.
   8. Marion Granat maseczka do twarzy wzmacniająca naczynia krwionośne. Zniknęły mi zaczerwienienia, które miałam na policzkach po zastosowaniu już 2.
9.Liren Age Blocker hm przeciwzmarszczkowa nie zauważyłam bo jeszcze nie mam, ale za to nawilżyła i wygładziła
10.Oriflame Royal Velvet maseczka nawilżająca i dawała radę może jeszcze do niej powrócę.
11. Oriflame Swedish Spa  piling, który używałam do twarzy, Posiadał drobne drobinki, które oczyszczają moją skórę twarzy dogłębnie, buzia jest gładka oraz mam brak suchych skórek.
😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸



12. Lady Speed Stick w sztywnie. Pozostawiał białe ślady na ubraniach. Zapach był średni i na pewno nie wrócę do niego  
13. Odłuszczacz z firmy semilac diamond cosmetics. Usuwał warstwę klejącą się po nałożeniu topu oraz dobrze oczyszczał płytke przed nałożeniem bazy i lakierów.  
14. Nivea Visagie rozświetlający krem pod oczy. Okolica wokół oczu wyglądała na wypoczętą bez używania korektora polecam i napewno powróce.
15. Oriflame woda toaletowa Memories Daydreaming in a Hammock  połączenie zapachu mleka kokosowego z nutą kwiatów wodnych\. Bardzo przyjemny świeży zapach, ale bardzo szybko zanikał 
16. Wibo pude do twarzy ja miałąm odcień 2. Matował nie zbierał się w załamaniach już używam kolejne opakoweni. Jest tani, a dobry do codziennego użytku.
Pozdrawiam Misia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty