Top kwiecień 2020 rok

Witam
Was, dzisiaj będzie o moich top 3 kwietnia 2020 roku.
Ten miesiąc był trudniejszy niż marzec. 
Przymusowo większość z nam nie mogła spotkać się w święta ze swoją najbliższą rodzinną. 
Moje święta również odbyły się w okrojonym składzie.
Ale miejmy nadzieje, że czas epidemii minie i wrócimy do normalności .


1. Oriflame Optimals Even Out face lotion emulsja ochronna do twarzy z spf 30.
Kwiecień tego roku był mega słoneczny o deszczu w sumie mogliśmy pomarzyć.
Jak słońce to wiadomo, że o skórę twarzy trzeba dobrze zadbać. Po mimo tego, że większą cześć czasu spędzałam w domu, ale miałam możliwość również, aby wychodzić na słoneczko przed dom. Wtedy zawszę nakładałam tą emulsje. Opalanie przyśpiesza niestety proces starzenia się skóry. Delikatnie opalona buzia wygląda lepiej niż zjaranie jej na raczka.
2. Cien Food for skin żel do twarzy z pigwą.
Super produkt który kosztuję parę złotych jest mega wydajny i robi co do niego należy, a usuwa zanieczyszczenia z naszej twarzy. Nie ściągał mi skóry twarzy ani nie uczulił mnie.'
3. Oriflame Milk&Honey Gold scrab do dłoni. Przez częste mycie dłoni jest ona przesuszona. Dwa razy w tygodniu staram się zrobić sobie peeling dłoni i później nałożyć na nie krem nawilżający i jak mam możliwość to na noc dodatkowo dłonie idą w rękawiczki bawełniane.
Scrab ten ma delikatne drobinki, które usuwają martwy i wysuszony naskórek. 
Peeling super przygotowuję dłonie na kolejne kroki pielęgnacji.
To tyle na dzisiaj.
Wiem, że za kilka dni mamy majówkę, ale postarajcie się nie spędzać tego czasu w skupiskach ludzi i dbajcie o siebie i o innych.

Zapraszam Was na mój Instagram:
Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty