Joanna Naturia szampon miód i cytryna

Witam,
dzisiaj będzie na temat mojego obecnego szamponu do mycia włosów.
Joanna Naturia miód i cytryna szampon do włosów suchych i zniszczonych.


Mój egzemplarz ma 100 ml i zakupiłam go na dziale z próbkami.
Potrzebowałam małej pojemność na wyjazd i użyłam go raz na wyjeździe i teraz postanowiłam, że jest czas aby go skończyć do końca.
No więc tak:
- super się pieni
- ładnie pachnie
- ma żelową konsystencję
- jest wydajny
- dobrze myję skórę głowy i moje włosy
- nie przeciąża włosów po mimo, że ma w składzie miód
- włosy się nie plączą
- łatwo rozczesuję się włosy.
Jak widzicie tani produkt, a bardzo fajny na pewno poszukam pełno wymiarowego opakowania i je zakupie.
Zapraszam na mój Instagram:
Pozdrawiam 
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty