Denko część 4 marzec 2020 część 2 .

Witam,
już mamy miesiąc kwiecień więc czas podsumować zużyte produkty w poprzednim miesiącu.



1.  Pollena Bambi baby oliwka dla niemowląt i dzieci. Tej oliwki używałam ja na okolice brzucha i ud. Po ciąży mam dużo rozstępów, a kremy na mnie nie działają. Oliwka super nawilża mi skórę i rozjaśnia rozstępy. Tania a dobra.
2. Isana Young micelarny krem myjący. Bardzo fajny produkt. Oczyszczał super skórę i pozostawiał ją świeżą. Nie odczuwałam uczucia ściągnięcia po umyciu twarzy. Wydajny bo potrzeba niewielkiej ilości. Produkt tani z drogerii Rossmann.
3.Oriflame Diamond Cellular. Na kartonie jest napisane, że to serum na opakowaniu że krem na noc. Jak dla mnie nadał się, ale jako serum bo jako krem był za słaby. Pozostawał na twarzy przyjemny blask. Jak dla mnie musiałam na niego nałożyć dodatkowo krem na noc. Może latem by był wystarczający, ale zimą moja twarz się przesusza od kaloryferów.
4.Oriflame paletka do brwi. Bardzo wydajny produkt. W zestawie mamy dwa odcienie jaśniejszy i ciemniejszy oraz wosk i 2 małe pędzelki.
Ja zużyłam ją do końca. Został mi się jasny ale wykorzystałam go na powiekę :)
Produkt, który zostaje na wiele godzin na swoim miejscu. Fajne małe kompaktowe opakowanie.



5.Bielenda Gold Detox złota maseczka metaliczna na twarz.
Skóra po niej była rozjaśniona i miła w dotyku. Nie szczypała, ani nie wysuszała. Może kiedyś jeszcze ja kupie.
6. Anwen olejek werbenowy tego produktu używałam do olejowania moich włosów. Produkt sprawdził się bardzo dobrze nawilżał moje włosy i nadawał im blasku. Miał specyficzny zapach, ale można się do niego przyzwyczaić. Trzeba uważać jak nakłada się go na noc bo zrobi wam plamy na pościeli.
7. Avon mgiełka do ciała truskawka i białą czekolada. Fajny produkt jak za tą cenę. Wiadomo, że zapach nie pozostanie z nami na nie wiadomo jak długo, ale na lato idealny zamiennik dla ciężkich perfum.

To na tyle dzisiaj. Pamiętajcie, że mamy trudny czas i jak możecie to zostańcie w domu dla swojego bezpieczeństwa i innych.

Zapraszam na Instagram:
Pozdrawiam
Misia :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty