Denko kwiecień 2020 roku.

Witam, dzisiaj będzie
denko kwietnia 2020. 


1. Loreal Paris casting creme gloss:
-613 Mroźne Mochaccine
-515 Mrożna czekolada 
Pomieszała te dwa kolory i uzyskałam zimny odcień brązu.
Już od kilku ładnych lat używam tego poduktu. Zostaje ze mną przez wiele myć włosów.
Kolor długo jest intensywny i błyszczący.
Dodatkowo zużyłam również odżywkę, która jest w zestawie z tymi farbami mam jeszcze ich kilka. 
Super nawilża włosy po tym zabiegu koloryzacyjnym oraz przedłuża ich trwałość.



2. Joanna Naturia szampon do włosów miód i cytryna.
Tak jak już kiedyś pisałam o nim sprawdził mi się super. Włosy po nim były nawilżone umyte dokładnie i co najważniejsze nie przeciążał ich.
3. bebeuty care aktywny detox węglowy maseczka peel off. Produkt dostępny w sklepie Biedronka. Super usunął wągry oraz zanieczyszczenia z mojej twarzy. Ściąganie jej nie jest aż takie bardzo bolesne co bywało z innymi maseczkami.Cena to było coś około 4.99zł.
4. Avon Perceive skończyłam dwa opakowania malutką wersje torebkową oraz flakonik 50 ml.
Zapach bardzo świeży i co najważniejsze trwały. 
5.Cleanic patyczki higieniczne. Dobrze sprawdzają się do poprawek makijażu oraz do czyszczenia zewnętrznej części ucha.

Nie było tego zbyt dużo, ale i tak jestem zadowolona :)
Zapraszam na mój Instagram:
Pozdrawiam
Misia :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty