Niuqi maska w płachcie nawilżająca (denko sierpień 2019)

Witam,
postanowiłam, że teraz będę starać się pojedynczo opisywać
 każdy produkt, który skończę bo na denko zbiorowe
 mam troszeczkę za mało czasu od momentu jak mój dzidziuś przyszedł na świat.
A więc dzisiaj będzie o  masce do twarzy w płachcie :
Niuqi maska na twarz nawilżająca Flowery Care.
Ja swoja kupiłam w biedronce za około 1.99zł,
Widzę z tyłu opakowania, że jest to wyprodukowane przez firmę Marion.
Opakowanie jest małe i zgrabne do przechowywania, ale niestety straszne do otworzenia. 
Płachta bardzo mocno nasączona płynem o zapachu kwiatowym, ale płachta jest dość duża więc trochę trzeba z nią popracować. 

Maseczka przeznaczona jest do cery suchej, szorstkiej ze zmarszczkami.
Głównym składnikiem jest hydrolat z bławatka, który ma nam łagodzić i odświeżyć skórę twarzy.
I kwas hialuronowy który chroni skórę przed przesuszeniem nawilżając ja i uelastyczniając. 
Na początku lekko maseczka mnie piekła w twarz, ale to uczucie ustało po kilku minutach.
Pomimo tego, że płachta jest dość długa, ale w miarę utrzymywała się na mojej twarzy.
Po 10 min ściągam płachtę i resztę preparatu, który się został wmasowałam w skórę twarzy.
Na drugi dzień moja skóra była nawilżona. Nie zauważyłam jakiś efektów łał. Ale jak na maseczkę za nie całe 2 zł uważam, że można ją spróbować.
Plusami jest dostępność, niska cena, ładny zapach, produkt jest dobrze nasączony, ładne opakowanie.
Minus opakowanie, które ciężko rozerwać, duża płachta i dla wrażliwych cer może być minusem pieczenie.
Zapraszam na mojego Instagrama :
Pozdrawiam 
Misia :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty