Optimals tonik do cery normalnej i mieszanej

Witam,
jak już wiecie ja uwielbiam toniki do twarzy minimum dwa razy dziennie ich używam, a mianowicie na dzień i na noc. 
U mnie jest to produkt, który schodzi cały czas.
Tym razem padło na :
Optimals Hydra Radiance Facial Toner cera normalna i mieszanej z firmy Oriflame.
Ten tonik skończyłam wczoraj.


Pojemność produktu to 150 ml. 
Cena promocyjna to 19,99 zł.
Skład zapożyczony ze strony Oriflame:

AQUA, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, PHENOXYETHANOL, C12-13 PARETH-9, IMIDAZOLIDINYL UREA, PARFUM, HYDROXYETHYLCELLULOSE, SODIUM CITRATE, MALVA SYLVESTRIS FLOWER EXTRACT, VACCINIUM MYRTILLUS FRUIT EXTRACT, ASCORBYL GLUCOSIDE, SODIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE

Jest to tonik bezalkoholowy do cery mieszanej i normalnej. 
Co ja uważam na jego temat:
- zapach bardzo delikatny nie drażniący,
- produkt wydajny potrzeba trochę produktu wylać na wacik, aby przetrzeć całą twarz,
-opakowanie dość zgrabne tylko złości mnie, że opakowanie jest zakręcane więc można niechcący go wylać jeśli od razu nie zakręcimy po nałożeniu na wacik,
- nawet jak dostał mi się do oka to mnie nie szczypał,
- nie ściąga skóry twarzy,
- ściąga bardzo fajnie pozostałości bo demakijażu.
Według mnie jest godny polecenia.
A Wy co o nim sądzicie.
Zapraszam na mój Instragram:
Pozdrawiam
Misia :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty