Denko Lipiec 2019

Witam,
dzisiaj czas najwyższy podsumować zużycia w lipcu.






1. Dove go fresh fresh touch kremowe mydło, które pięknie pachnie świeżym ogórkiem, a do tego nawilża dłonie.
2.Avon Skin so Soft krem do depilacji wąsika. U mnie sprawdził się bardzo dobrze wiem tylko, że jak ktoś ma tą sferę wrażliwą to może go podrażnić. U mnie sprawdził się i usuwał niechciane włoski.
3. Bebeauty care   żel kremowy do mycia twarzy z biedronki. Jak już nie raz wspominałam ja go bardzo lubię. Domywa, a nie podrażnia. Tani a dobry. Czego chcieć więcej od żelu do twarzy.
4. Avon senses Kir Royale żel po prysznic. Jak już pisałam w osobnym poście jak dla mnie bardzo fajny i przyjemny żel. Fajnie nadaje się na lato dzięki swojemu słodkiemu, ale jednocześnie odświeżającemu zapachowi.
5.Nivea protect &care antyperspirant, który podbił moje serce za świeży zapach i za pojemność. Zapach zostawał ze mną na cały dzień i chronił tylko trzeba było uważać podczas rozpylania bo mógł zostawić białe ślady. Jeden z moich ulubieńców.
6. Nivea Lip Butter coconut. Balsam do ust w metalowym pojemniczku, który jest mega wydajny. Nawilżał moje usta oraz je pielęgnował. Myślę, że kiedyś wrócę do niego ale może teraz spróbuje inny zapach.Tani a dobry balsam do ust. Ale ja stosowałam go w domu z tego powodu, że trzeba go nakładać palcem, a na zewnątrz nie jest to wygodnym rozwiązaniem.
To tyle na dzisiaj.
Zapraszam na Instagram tam codziennie coś się dzieje:
https://www.instagram.com/miszmaszmisia/
Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty