Victoria Vynn


Pure creamy hybrid.

Witam Was ponownie dzisiaj będzie na temat lakierów hybrydowych z victoria vinn.
Ja po raz pierwszy spotkałam się u mojej przyjaciółki, która na nich pracuje już od kilku lat.
Oczywiście namówiła mnie na zrobienie pazurków i przetestowanie ich na sobie.


To będzie pozytywna recenzja, a dlatego bo:
- kolor 057 purple scandal to kolor,który pierwszy raz założyłam i wystarczyła tylko jedna warstwa to był  dla mnie szok
- kolorki na pazurkach zostają ze mną do momentu jak ja postanowiłem kiedy je zmienię
-niektóre kolory potrzebują więcej warstw
- duża baza kolorów
- pojemność 8ml za cenę 29 zł
- fajny zgrabny nie za duży pędzelek, ale precyzyjny.
Więc czego chcieć więcej. Moim pięknymi paznokciami cieszę się długo czas.
Dziękuję że poświęciłaś/eś swój czas i przeczytałeś moją opinie.
Pozdrawiam
Misia 😊

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty