Loreal skin expert tonik

Witam Was ponownie dzisiaj będzie post na temat mojego obecnego tomiku do twarzy.

Moja wersja ma 200 ml i kupiłam ją w Rossmann około miesiąc temu bo na gwałt potrzebowałam tonik.
Ma bardzo ładne opakowanie oraz zapach róży i jaśminu. W składzie znajdziemy alkohol co większość osób może drażnić ja mam cerę mieszaną. Mi ten składnik nie przeszkadza, ale po dostaniu się do oczu zakończyło się podrażnieniem.
Zaletą:
Łatwy dostęp produktu Rossmann inne drogerie oraz supermarkety.
Ładne opakowanie i zapach
Wydajność, ale trzeba uważać bo otwór jest trochę nie wygodny.
Fajny dla cery mieszanej ja takiej jestem posiadaczką więc widzę że oczyszcza moją skórę z resztek zabrudzeń.
Wady:
Może wysuszyć skórę twarzy
Na drugim miejscu w składzie alkohol
Duża dziura z której wydobywamy produkt.

To tyle na dzisiaj. Dziękuję że przeczytałeś/aś moja opinie.
Pozdrawiam
Misia 😘

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty