Hi hybrid

Witam dzisiaj chcę opowiedzieć Wam o mojej przygodzie z hi hybrid. Kupiłam niedawno z ciekawości kolor Pink nude #215. Obecnie to jest jedyny kolor jaki posiadam i na jego podstawie chcę wyrazić swoją opinie.


Pojemność to 5ml za cenę 19,99. Ostatnio widziałam kilka kolorów w lidlu również.
Jeśli chodzi o ten kolor to nakładka się bardzo ładnie o równomiernie. Oczywiście, że nałożyła dwie warstwy, aby ładnie pokryć płytkę paznokcia.
Kolor bardzo ładny przygaszony róż.
Jeśli chodzi o trwałość to jestem zaskoczona bo pazurki miałam miesiąc i nie było żadnych odprysków l. Kolor musiałam zmienić ze względu na długość oraz odrost.
Mi pasuje ten kolor na pewno za kupię jeszcze inne kolory i dam wam znać co na ich temat sądzę.
Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam
Misia 😊

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty