Denko styczeń i luty 2019

Witam .
Czas leci jak zwariowany więc czas podsumować dwa ubiegłe miesiące pod względem wykorzystanych produktów. 



1. Nivea szampon micelarny ten z opakowaniem zielonym. Bardzo go lubiłam oraz na blogu znajdziecie więcej na jego temat. Oczyszczał włosy i pozostawiał na nich miły świeży zapach.
2. Babydream szampon z drogerii Rossmann idealnie oczyszcza skórę głowy, ale po nim trzeba nałożyć odżywkę lub maskę obowiązkowo bo włosy są tępe w dotyku.
3. Dermena szampon hamujący wypadanie włosów. Bardzo się polubiliśmy stosowałam go co drugi dzień podczas mycia włosów i zauważyłam, że nie obciążał moich włosów oraz moje włosy przestały mi wypadać. Wiadomo, że podczas szczotkowania znajduję na szczotce włosy, ale nie tyle co kiedyś.
4. Jantar mgiełka z wyciągiem z bursztynu do włosów zniszczonych. Fajny produkt, włosy łatwo się rozczesywały oraz ładnie błyszczały, a czy coś więcej robił to ciężko mi stwierdzić. Duży plus za wydajność.
5. Loreal Elseve magiczna moc glinki odżywka do włosów niestety, ale nie polubiłyśmy się bo obciązała mi włosy i wydawały się być brudne. Raczej już do niej nie wrócę.
6. Avon care oczyszczająco-tonizująca woda różana bardzo mi ten produkt przypadł do gustu. Fajnie odświeżał i przygotowywał skórę twarzy na przyjęcie kolejnych kroków pielęgnacyjnych.  
7. Avon basa do paznokci. W sumie nie byłam jakoś zachwycona z jej działania. Plusem było to, że szybko schła, ale nic poza tym nie robiła. 
8. Oriflame sweden spa olejek do ciała, który ja stosowałam zazwyczaj do pilingu kawowego. Oraz fajnie nadawał się po depilacji nóg, aby nawilżyć skórę i złagodzić podrażnienia. 
9. Bambino mydło, które stosuję do higieny intymnej sprawdza mi się rewelacyjnie w tym celu.
10. Maska w kształcie twarzy kota. Bardzo dobrze nasączona dawała skórze nawilżenie oraz poe jej zastosowaniu było czuć przyjemną gładkość.
11. Oriflame optimals radiance boosting face mask. Maska która nawilżała skórę twarzy oraz miałą przyjemny zapach. 
To tyle jeśli chodzi o denko stycznia i lutego.
Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty