Top 3 Października 2017

Top 3 Października 2017

Postanowiłam, że na koniec każdego miesiąca wytypuję 3 produkty, które używałam w danym miesiącu i sprawiało mi to dużą przyjemność.


W październiku wybrałam:
 

Na usta zazwyczaj nakładałam pomadkę matową w kredce firmy Golden Rose o numerku 10. Kocham ten kolor. Nie ściera się i zostaje na ustach na długie godziny. Kosztuje w granicach 10-15 zł. Na jesienną aurę przepiękna.
Kolejny produkt to mój kochany podkład Rimmel Match Perfection o kolorku 101 classic ivory. Uwielbiam go za to, że nie robi mi maski na twarzy, a za to ją pięknie matuję na cały dzień. Nie wyciera się; wiadomo, że jak czyścisz nos to chusteczką ścierasz go z płatów nosa, ale jak dla  Mnie jest cudowny Kocham go za matowe wykończenie.
Ostatni produkt to płyn micelarny z  Garniera różowy. Nie podrażnia oczu i zmywa dość dobrze. Przy zmywaniu tuszu trzeba wacik dłużej przytrzymać, ale daje radę. 

O to moje Top 3.
Pozdrawiam.  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty