Top 3 listopada

Najlepsza trójka listopada 


Jeszcze przez parę dni trwa listopad, ale ja już wiem kto był w tym miesiącu tym top 3.

W tym miesiącu zazwyczaj sięgałam po:


1. Oriflame essentials scrub do twarzy o zapachu kokosa. Posiada delikatne drobinki, które bardzo dokładnie usuwają martwy naskórek z twarzy. Ten produkt można była znaleźć w limitowanej wakacyjnej edycji katalogu oriflame, ale myślę, że na wyprzedażach może się uda go jeszcze zakupić.
2. Rimmel London 60 seconds Super Shine 405 Rose Libertine. Jest to przepiękny koralowy kolor, który w te ponure jesienne dni przypominał mi o letnich chwilach. Bardzo szybko schnie co zapewnia producent i kryje po dwóch warstwach .
3. Pil'aten black head moja kochana czarna maska pell-off. Usuwa wszyskie zanieczyszczenia z mojego nosa i brody bardzo ją lubię i polecam każdemu. Może skuszę się teraz kupić pełnowymiarowe opakowanie.

Pozdrawiam Misia :) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty