Denko Października

Denko Października

Za oknem mamy już prawdziwą jesień dni są coraz to krótsze, a noc dłuższa. Długie wieczory w końcu można przeznaczyć więcej czasu na pielęgnacje naszego ciała. Staram się wykańczać produkty, które mam w zapasach i nie dokupywać nowych zobaczcie jak mi poszło w tym miesiącu i co o nich sądzę. Zapraszam do lektury.





1. Maska peel-of BLAC HEAD uwielbiam działają super, ale trzeba twarz przygotować przed ich nałożeniem poprzez nałożenie na oczyszczoną skórę twarzy zwilżonego ciepłą wodą ręcznika i pozostawienie go na kilka minut, aby nasze pory się rozszerzyły.
2. Oriflame maseczka z owsem za zadanie ma nam ukoić podrażnioną buzie u mnie się sprawdziła.
3. Marion Granat po użyciu tej maseczki zauważyłam, że delikatnie rozjaśniła mi przebarwienia, które miałam na twarzy po wakacjach oraz buzia wydaje się być bardziej sprężysta.
4.Perfekta Beute Express Mask Mezo Nawilżenie, nawilżenie było odczuwalne, ale nie zachwyciło mnie to.
5. Czyste Piękno Diamentowa Maska. Jest to maseczka w płachcie żelowej koloru srebrnego. Bardzo fajnie chłodziła twarz oraz nadawała jej sprężystości. Jak ją spotkam ponownie w biedronce to znowy ją zakupie. 


6. Oriflame Discover Tuscan Sunset przepięknie pachnie to mydełko. Jest słodkie i orzeźwiające. W linii tych produktów jest również żel pod prysznic.
7.Isana peeling pod prysznic zawierał bardzo delikatne drobinki, które bardzo delikatnie masowały i usuwały zrogowaciały naskórek. Bardzo fajny będzie dla osób z delikatną skóra.
8. Nivea dry comfort plus bardzo fajna kulka zapachowa o miłym zapachu. Delikatnie blokowała pocenie i utrzymywała się na skórze przez cały dzień.
9. JFenzi Desso Night for Women woda perfumowana 100 ml bardzo lubiłam używać jej na wyjścia wieczorne. Bardzo kobiecy zapach.
10. babydream krem dla dzieci i niemowląt w tubce. Ja na samym początku używałam go do twarzy zimą, ale po jakimś czasie zaczął mi się nie podobać zapach i wykończyłam go przy użyciu do stóp sprawdził się bardzo dobrze.
11. Oriflame Milk&U Honey najlepszy krem do dłoni jaki miałam nawilża dłonie i regeneruję w półce czeka już na mnie nowy wraz ze skrabem z tej serii.
12. Bielenda Masełko do ust troskliwa brzoskwinia. Bardzo wydajne oraz nawilżające. Stosowałam je na noc i moje usta o poranku były nawilżone i zregenerowane. Polecam ten produkt.



13. BeBeauty płatki kosmetyczne z biedronki w różowym opakowaniu bardzo lubię i zazwyczaj je kupuję są niedrogie i dobre.
14.Puder z Wibo mój był w kolorze nr.2 fajny matujący produkt. Już w jednym z postów wspominałam o nim.
15. Oriflame The One konturówka do oczu o kolorze kobaltowym. Użyłam jej dwa razy i wyrzucam nie nadaje się do niczego jest twarda pozostawia grudki na oku beznadziejny produkt. 
16.Tusz maybelline 2000 calorie uwielbiałam ta maskarę w zapasach mam jeszcze jedna. Pogrubia wydłuża i nadaje rzęso pazura uwielbiam  ten produkt.
17.Lovely maskara False lashes w różowym opakowaniu z wielką szczotą sprawdziła mi się bardzo dobrze. Rozdzielała perfekcyjnie rzęsy i równomiernie nakładała produkt na rzęsy. :)
18.The One pomadka ochrona w cienkim opakowaniu bardzo fajny produkt nawilżał skórę ust i był dość wydajny. 
19.Golden Rose Top Coat utwardzał i przedłużał trwałość lakieru na paznokciach, ale niestety bardzo szybko zaczął gęstnieć .


20. Loreal Casting Creme Gloss moja ulubiona odżywka z farby do włosów :)
21. Timotej szampon do włosów 2w 1 szampon i odżywka z olejkiem ze słodkich migdałów. Miał bardzo ładny zapach. Dla włosów cienkich będzie za ciężki bo zdarzało się że i mi trochę obciążał włosy. Ale nawilżał włosy i nadawał im blasku może jeszcze kiedyś powrócę do niego.
22. Biosilk używałam go na moje zniszczone końcówki włosów. Uważam że zmienili trochę jego formułę bo ma inny zapach oraz jest dużo delikatniejszy dla włosów.

Dziękuje za uwagę Misia 
Pozdrawiam. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty