Top 3 styczeń 2020 rok.

Witam 
dzisiaj chcę podsumować styczeń 2020. Masakra dopiero co zaczynał się 2019 rok.
Za szybko ten czas leci, ale przejdźmy do moich trzech produktów, które w kółko używałam w styczniu.


1. Killys odżywka do paznokci ochrona.
W styczniu za każdym razem sięgałam po nią czy to pod lakier czy na lakier, aby przedłużyć jego trwałość.
Co ona mi daje. A to, że płytka paznokcia mi nie farbuję od mocnych odcieni.
A do tego mam odżywione paznokcie.
2. Wibo 3 streps to perfect face contour palette zestaw light.
Jest to paletka z trzema produktami z bronzerem, którym sobie krzywdy nie zrobimy a ocieplimy sobie buzie i nadamy jej kształtu.
Róż z drobinkami, który ostatnio cały czas jest na mojej twarzy.
I czas na rozświetlacz tworzy piękna tafle na szczytach kości i zostaje z nami na cały dzień.
3.Hean baza pod cienie.Ma bardzo fajną lekką konsystencję.
Cienie na niej nie rolują się i zostają ze mną przez cały czas.
Ładnie podbija kolor cieni brokatowych.
łatwo się ją nakłada nie robi grudek co z niektórymi bazami mi się zdarzyło.
To na tyle dzisiaj.
zapraszam na Instagram:

Pozdrawiam 
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty