Top 3 kosmetyczni 2019 roku

Witam
dzisiaj nadszedł dzień na top 3 kosmetycznych 2019 roku.



1. Oriflame The One Everlasting Foundation Extreme SPF30. Mój kolor to Porcelain. Ten podkład idealnie sprawdził mi się w makijażach na codzień. Według mnie idealnie dopasował się do mojego odcienia twarzy. Pozostawał na twarzy przez cały dzień. Wiadomo, że w okolicy nosa i ust zdarzało mu się trochę zetrzeć.
Nie zapychał, a do tego idealnie nadawał się nawet na ciepłe dni bo posiadał ochronę 
SPF 30.

2. Oriflame Colourbox Fat Lash Mascara. Tusz do rzęs, którego śmiało mogę porównać do Lovely Pumper Up. Idealnie rozdziela, podkręca rzęsy i je przyciemnia. Nie skleja oraz wystarcza na długo.

3. Inglot sypki cień do powiek nr.24.
Bardzo ładny złoty kolor. 
Idealnie sprawdza się nałożony na duralaine z inglota oraz na bazy pod brokaty.
Utrzymuję się przez cały czas noszenia. Nie zdarzyło mi się, aby mi się zrolował.
Podczas aplikacji radzę uważać bo się osypuję.

To już na tyle zapraszam na Instagram:

Pozdrawiam
Misia :)

 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty