Top 3 pielęgnacji 2019 roku

Witam
mamy już połowę stycznia więc czas najwyższy podsumować rok 2019.
Dzisiaj będzie o trzech produktach do pielęgnacji, które sprawdziły mi się super.



1. Oriflame feetup Mango i żeń-szeń peeling do stóp. Poznałam go latem i zakochałam się w nim bezgranicznie. Ma idealne drobinki, które perfekcyjnie zdzierają martwy naskórek, a do tego ten zapach jest boski. Nie wiem czy jest teraz dostępny bo to była edycja limitowana, ale jak spotkalibyście go na jakiś wyprzedażach to polecam.

2. Oriflame Optimals Hydra Radiance krem na noc do skóry normalnej i mieszanej.
Krem dzięki, któremu poprawiła się kondycja mojej skóry.
Super nawilża skórę oraz ją napina. Po regularnym stosowaniu można zobaczyć, że cera jest bardziej promienia i napięta. Oczywiście dostępny u konsultantek.

3. Garnier Fryctis maseczka do włosów. Moja maseczka jest z goji i ma nadawać blask włosom. U mnie sprawdza się super na wszystkie trzy sposoby stosowania. 
Nawilża, wygładza i nadaję świetlisty blask moim włosom i nie obciąża ich.

To już na tyle dzisiaj zapraszam na Instagram:

Pozdrawiam 
Misia :)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty