Wibo lakier hybrydowy

Wibo lakier hybrydowy 

Marka Wibo w ostatnim czasie zaczęła mnie zaskakiwać swoją pogonią za trendami co nawet i wychodzi dobrze. 
Na początku sierpnia będąc w Rossmannie zauważyłam, że w ich szafie pojawiły się lakiery hybrydowe. Ja wybrałam kolor Neon Flamingo.



Baze i Top użyłam standardowo z firmy semilac.
Lakier nakładał się równomiernie, ale nałożyłam tylko dwie cienkie warstwy, a do pełnego krycia przydała by się jeszcze jedna warstwa.
Utwardził się bezproblemowo.
Po pierwszym tygodniu noszenia kolorku na paznokciach nie zauważyłam żadnych odprysków, ani niedociągnięć. Natomiast w drugim tygodniu na końcach moich paznokci pojawiły się delikatne odpryski (na dwóch paznokciach).
Jestem osobą, która nie oszczędza swoich dłoni i cały czas coś robię. W mojej pracy moje dłonie również są narażone na różne czynniki. A w domu sprzątam, gotuję oraz zmywam naczynia. Więc lakier przeszedł bardzo mocny test.
Po 2 tygodniach stwierdziłam, że czas na zmianę koloru bo odrost jucz był coraz to bardziej widoczny. Na kolejnym zdjęciu pokazuję Wam jak lakier prezentuję się po14 dniach.



Usuwanie był bardzo proste. Jak zawszę na początku wacik zwilżam acetonem i pozostawiam go na paznokciach na około 20 min. Po tym czasie lakier sam zaczął odchodzić od płytki paznokcia. 
Zaskoczyło mnie to, że naprawde jest to fajny kolor zapewne przy kolejnej wizycie w Rossmannie zakupie inne kolory i może skusze się na top i baze.
Polecam ten produkt.
Pozdrawiam 
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty