Loreal dwufazowy płyn micelarny

Loreal dwufazowy płyn micelarny

Od dłuższego czasu do swojego demakijażu używam Loreal skin expert dwufazowy płyn micelarny do każdego typu skóry.


Ten produkt kupiłam kiedyś w Rossmanie na promocji i czekał na swoją kolej do wypróbowania.
Pojemność jaką ja posiadam do 400ml.

Nie zawiera parlamentów no i w składzie nie ma alkoholu.
Zaskoczyło mnie to, że nie zostawia na skórze tłustego filtru pomimo tego, że  jedna z warstw to olejek w końcu.
Na początku nie byłam przekonana do niego bo przyzwyczaiłam się do różowego garniera, ale po kilku zastosowaniach stwierdzam fakt, że zostajemy przyjaciółkami.
Usuwa bardzo dobrze nawet ciemne cienie no i czarną kreskę z eyelinera.
Nawet poradził sobie z pomadkami długotrwałym no i nie znalazły się one na całej mojej twarzy.
Zalety: nie zostawia tłustego filtru, butelka jest lekka więc nadaje się do podróży, w składzie nie na nic co może podrażniać, łatwa dostępność we wszystkich drogeriach stacjonarnych. Ja jestem ZA.
Polecam 
Pozdrawiam
Misia 😘

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty