Denko sierpień 2018 rok

Denko sierpień 2018 rok 

Już czas na sierpniowe zużycia bo dzisiaj kalendarz pokazuje nam już 3 września.





1.W tym miesiącu postanowiłam zmienić kolor moich włosów i do tej zmiany wybrałam dwie farby: 
a) Loreal Paris Excellence creme 4.15 mroźny brąz
b)Loreal Paris casting creme gloss 415 mroźny kasztan
Tak naprawdę są to te same kolory tylko z dwóch różnych serii oraz o innych nazwach. Ja wymieszałam je razem i dzięki temu uzyskała  bardzo fajny odcień ciemnego kasztana. Jak narazie jestem zadowolona z tego koloru utrzymuję się in jak narazie nie wypłukał się.  Według mnie obydwie farby są godne polecenia.
2. Yves Rocher 
a) Szampon chroniący blask włosów farbowanych z wyciągiem z głogu 300 ml. Niestety, ale średnio byłam z niego zadowolona miałam wrażenie, że jest za ciężki dla moich włosów i obciążał je co prowadziło do tego, że wydawały się być przetuszczone pomimo mycia.
b) odżywka z tej samej linii hm według mnie nic nie robiła może tylko pomagała w rozczesywaniu włosów. 
Nie wiem może jeszcze kiedyś spróbuję tych kosmetyków i zmienie zdanie, ale jak narazie jestem na nie.
3. Marion kuracja z olejkiem arganowym. Jak wiele razy już wspominałam bardzo go lubię i będę do niego wracać. Nadaje gładkość i miękkość moim włosom oraz ujarzmia ich puszenie się. A po tych upałach przedewszystkim potrzeba była im nawilżenia i on mi to dawał.
 4. Isana olejek pod prysznic znany przez chyba już wszystkim. Ja stosuję go zawsze po depilacji nóg co sprawia, że moja skóra jest gładka i delikatna. Oraz sprawdza się perfekcyjnie do mycia gąbek z podkładu rozpuszcza brud perfekcyjnie. 
5. Bielenda Monoi De Tahiti  regenerujący olejek. Kiedyś już znalazł się w moich top 3. Bardzo fajnie nawilża wysuszone miejsca. Ja zazwyczaj stosowałam go na suche łokcie i kolana. Duży plus za rozpylacz, który jest bardzo fajny oraz za jego wydajność i to, że nawilżał. Teraz planuję zakupić ten kokosowy:)
6. Semilac Top. Myśle, że każda maniaczka hybryd go zna dobrze. Jest to ostatni krok podczas wykonywana takiego manikiuru, aby nasz lakier był zabezpieczony i pozostał z nami przez około 3 tygodnie. Ja swój top wykończyłam do ostatniej kropelki. 
7. Gillette Simply Venus maszynki do golenia dla kobiet używam ich już od około 1,5 roku i uwielbiam je. Są delikatne i ogólno dostępne. Bardzo często można je dostać w większych paczkach w Rossmannie w bardzo dobrej cenie.
8. be beauty care płatki kosmetyczne w opakowaniu różowym. Fajne nie rozwarstwiają się.
9.be beauty care japoński rytuał piękna maseczka do twarzy kwiat wiśni i algi wakame. Bardzo nawilżająca maseczka. Sprawdziła mi się dobrze. Stosowałam ja po kąpielach słonecznych i dzięki niej moja skóra pozostawała idealnie nawilżona.
10. essential daily care hydrate i vitalize berry mix. Maseczka miała za zadanie odżywić skórę twarzy.  Według mnie jest przeciętna nie zauważyłam po jej zastosowaniu w sumie nic. Nie wiem czy jeszcze do niej powrócę.
11. Facelle intim 20 chusteczek do higieny intymnej. Idealne w upalne dni, aby się odświeżyć w sferach intymnych. Dostępne w Rossmann za parę złotych.
Pozdrawiam  
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty