Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Kruidvat. Originals 1975 Rozenwater Eau de Rose Tonik odświeżający Kwiat róży


Kiedyś na zakupach w Rossmannie natknęłam się na produkt, którego nigdy nigdzie nie widziałam, a mianowicie był to tonik kwiat róży w ciemnej szklanej butelce o pojemności 300 ml.





Za ten produkt zapłaciłam 5 zł nie wiem jaka jest jego regularna cena.
Produkt dostajemy o pojemności 300 ml w brązowej szklanej butelce co jest niestety trochę uciążliwe z tego powodu, że obawiałam się czy w ogóle doniosę ja do domu w całości oraz czy podczas stosowania nie wyśliźnie mi się z dłoni.
Z tyłu butelki mamy naklejkę z mega okrojonymi informacjami. A mianowicie, że ma oczyszczać i odświeżać oraz, że nadaję się do każdego typu cery.  
Zapach jest bardzo przyjemny pomimo tego, że w składzie mamy alkohol. 
Zużyłam już większa połowę butelki  i mogę stwierdzić po pierwsze, że nie dostałam żadnego uczulenia po drugie nie zauważyłam wysuszenia na twarzy a po trzecie moja skóra nie ściąga się po zastosowaniu, ani nie dostałam po nim żadnych niedoskonałości. 
Robi co ma robić, a więc oczyszcza moją skórę twarzy przed nałożeniem kolejnej pielęgnacji.
Zaletami jest to, że jest dostępny w Rossmannie oraz jego cena. Wada to szklana butelka bez żadnego dozownika produktu co może powodować, że za dużo wylejemy na wacik i produkt się marnuję. 
Pozdrawiam 
Misia :) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty