Hoffen urządzenie do pielęgnacji twarzy

Hoffen urządzenie do pielęgnacji twarzy
Na wyprzedażach w biedronce zdecydowałam się na urządzenie do pielęgnacji twarzy.
W zestawie mamy 4nakładki, woreczek do przechowywania urządzenia i wiadomo urządzenie oraz instrukcje obsługi.
Cena regularna to 39.99 a ja zapłaciłam za nie 9.99.

Urządzenie ma dwie prędkości pracy wolniejszy i szybszy.
W zestawie są 2nasadki w kształcie szczoteczki, która idealnie nadaje się do peelingu twarzy. Kolejna nasadka posiada cztery wypustki i służy do masażu i jak narazie uważam że daje to radę. Nie używałam ostatniej z gąbką jej przeznaczenie jest do nakładania  podkładu hm jakoś tego nie widzę.
Bardzo fajnie się mi sprawdza podczas codziennej pielęgnacji. Usuwa martwy naskórek oraz pozostałości po makijażu.
Nie żałuję zakupu wręcz przeciwnie jestem zadowolona, że  za tak małe pieniądze kupiłam super przyrząd do pielęgnacji.
Polecam i zachęcam was do zakupu jak by się pojawiły ponownie w biedronce.
Pozdrawiam
Misia 😘

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty