Nivea invisible for Black&white

Nivea invisible for Black&white
Od ponad miesiąca stosuje antyperspirant w kulce firmy nivea wersie invisible for Black&withe z niebiesko zieloną nakrętką.
Jego pojemność to 50ml i dostępny jest w większości drogeria ja swój zakupiłam w Rossmannie jak dobrze pamiętam na jednej z promocji gdzie zapłaciłam około 6zł.
Przy moim aktywnym trybie życia mogę stwierdzić że  naprawdę mu się sprawdza.
Zapach jest bardzo delikatny, ale długotrwały. Po dość długim zastosowaniu mogę stwierdzić,  że  nie zaobserwowałam plan na czarnych i białych ubraniach, a kwiecień i początek maja był upalny więc test miał na Maxa. Wiadomo gorliwości tego typu kosmetyk nie zatrzymuje, ale niweluje zapach potu.
Szklane opakowanie bardzo mi się podoba i produkt jest wydajny. Myślę, że do końca maja go wykorzystam i będę musiała się z nim pożegnać bo w kolejce czeka kolejny kosmetyk do testów.
Pozdrawiam i polecam 
Misia 😊

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty