Top 3 kwiecień 2018

Top 3 kwietnia 2018
Dzisiaj chcę Wam odpowiedzieć o moich ulubionych top 3.
W kwietniu wybrały kosmetyki kolorowe.
1. Lovely Liquid comouflage z jumbo aplikatorem. Ten korektor kupiłam w sumie pod koniec kwietnia, ale zakochałam się w tym produkcje. Bardzo fajnie kryje i nie obciąża strefy pod oczami. Cena to około 15 zł w regularnej cenie.
2. Catrice Hd Liquid Coverage Foundation. Podkład, o którym do niedawna wszędzie było głośno. Ja zaczęłam go stosować od początku kwietnia i bardzo mi sie podoba jak ładnie ujednolica kolor buzi oraz to jak utrzymuję się przez cały dzień. Jak narazie nie zapycha mnie.
3. Gosh 43 flower power. Przepiękny mocno napigmentowany róż do policzek. Bardzo mi sie podoba jak moja twarz wygląda latem jak lekko na policzki nałoże różu. Wyglądają na zdrowe i promienie.
Pozdrawiam
Misia 😊

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty