Top 3 styczeń 2018

                         Top 3 stycznia 2018

Już mamy koniec pierwszego miesiąca tego nowego roku. Więc czas na top 3.

1.Ketoxin forte szampon przeciwłupieżowy. Kupiłam go w hebe. Przez noszenie czapki zauważyłam że na głowie zaczął mi sie pojawiać łupież. Właśnie ten szampon pomógł mi się z nim pozbyć. Jest koloru różowego w formie żelowej. Polecam go każdemu kto chcę tanio, a szybko się pozbyć łupieżu. Ma przyjemny zapach. Po spłukaniu warto nałożyć odżywkę, aby włosy były delikatne.
2. Carmex truskawkowy. Na taka pogode odealny wspominałam o nim w ostatanim poście.
3.Wibo banana. W tym miesiącu zaczęłam używać lekkiego pudru bananowego z wibo. Używam go pod oczy. Bardzo fajnie utrwala korektor pod oczami. Użyty w nadmiarze może robić żółte plamy pod oczmi.

Pozdrawiam 
Misia 😊

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty