Denko Marca :P

Już minął miesiąc marzec, więc czas najwyższy aby pochwalić się co zostało zużyte i w kilku słowach chcę Wam opowiedzieć czy u mnie się sprawdziły czy wręcz przeciwnie.
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Zacznę od włosów:
1. Szampon do włosów zniszczonych Jantar. Uwielbiam ten produkt moje włosy stały się silniejsze i mniej wypadają :)

2. Kolejny zdenkowany ulubieniec to such szampon batiste. Używam go rzadko, ale zawszę sprawdza mi się w krytycznych sytuacjach, gdy muszę niespodziewanie wyjść z domu , a moje włosy są nieświeże. Gdy nałoży się go za dużo, albo źle wyczesze może zostawiać siwą poświatę na włosach. Ma bardzo świeży zapach i już mam kolejny :)


3. Dezodorant w kulce Fa Sport. Zapewniał mi przyjemy zapach przez cały dzień. Potliwość może troszeczkę była zahamowana. Na pewno za jakiś czas powrócę do niego .


 Teraz czas na twarz
4. Maseczka Ziaja maska regenerująca kosztuje parę groszy, a działa cuda, nawilża moją skórę i wyrównuję koloryt wiem ,że nie zrezygnuję z niej :)

5. Żel pod oczy z firmy oriflame z serii Love Nature. Bardzo przyjemnie chłodził okolice pod oczami. Nawilżał oraz zmniejsza opuchnięcia pod oczami  


6. W marcu skończyłam również krem na dzień z firmy oriflame Milk&Honey Gold. Ma bardzo delikatną formułę, która bardzo szybko się wchłania i dlatego jest bardzo fajny pod makijaż. Już nowe opakowanie czeka na użycie :)  
7.Z tej samej serii co krem do twarzy skończył mi się balsam do ciała. Zapach miał bardzo intensywny, ale nawilżał bardzo dobrze ciało. Minusem jego jest tylko to że jest w pojemniczku, który trzeba wydobywać palcem, ale można to przeżyć :)

8. Krem do stóp oriflame feetup. Nakładam go na moje stopy przed snem. Rano moje stopy są nawilżone oraz miłe w dotyku. Uważam, że teraz przede wszystkim musimy zadbać o swoje stopy już za niedługo będziemy nosić sandały, klapki a stopy niezadbane zniszczą wizerunek nawet najpiękniejszych sandałków   


9. Zmywacz do paznokci ISANA zakupiony w rossmanie uważam za najlepszym zmywacz. Zmywa szybko nawet brokaty i nie niszczy płytki paznokcia uwielbiam i zawszę po niego sięgam :)

10. Uzupełnienie mydła Luksja HYPO allergenic. Bardzo delikatne mydło z delikatnym zapachem. Nie wysusza moich dłoni i co najważniejsze domywa nawet zaschnięte produkty z dłoni np. podkład czy tusz do rzęs.

To wszystkie produkty o, których pamiętałam, że zużyłam je i nie zdążyłam wyrzucić przed zrobieniem im zdjęcia. Z większości z nich jestem zadowolona :) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty