Wykończeni w kwietniu 2017

Zdenkowani w kwietniu 2017

Już zakończył się miesiąc kwiecień więc czas przyjść z tym co zużyłam w tym miesiącu :)

  ➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤
1. Pielęgnacją włosów 
-Schwarzkopf gliss kur odżywka dwu fazowa, używałam ją po myciu włosów na wilgotne jeszcze nie rozczesane włosy i właśnie dzięki nie łatwiej jest mi je rozczesać.Nie obciąża włosów ani ich nie przetłuszcza.
-Timotei odżywka do włosów do spłukiwania. Nie polecam tego produktu moje włosy obciążała i wydawały się być przetłuszczone. Kiedyś była dla mnie idealna, ale nie wiem czy firma zmieniła skład ale wiem, że już do niej nie wrócę.
-Odżywka z farby L'OREAL paris, która ma za zadanie nawilżyć nasze włosy po koloryzacji- uwielbiam i polecam tą odżywkę 
- Ostatnie dwa produkty to olejki arganowe do włosów, pierwszy to Marion z pompką. Używam go na końcówki włosów dzięki temu nie rozdwajają się i są nawilżone.
Drugi został zakupiony w biedronce i z tego co kojarzę to tylko chyba tam jest dostępny, również dobrze nawilżał moje końcówki włosów, ale marion wygrywa. 
                              
                              ➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤


2.Żele pod prysznic 
-Polmolive Truskawkowy edycja limitowana. Kocham uwielbiam i napewno zakupie ponownie. Bardzo przyjemny zapach pozostawiała na skórze co najważniejsze nie wysuszał skóry.
-Discover Cuban Rytm, hm ponoć miał by o zapachu kawy, a śmierdział  nie miłosiernie. Na ciele pozostawał nie miły zapach, Zużyłam go do moczenia stóp, ale nie zakupie go ponownie. Byłam zaskoczona bo zawsze żele z oriflame mi się sprawdzały i miały przyjemny zapach, ale niestety nie ten.

➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤

3.Zęby
-blend-a-med 3D WITHE polecam tą pastę domywa zęby i wybiela
-Sensodyne proszkliwo uważam że ta pasta działa moje dziąsła nie krwawią i przestały mnie boleć .


➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤

4. Pielęgnacja  twarzy
-Maseczka z Bielendy peel of . Konsystencja żelowa, po zaschnięciu ściąga się jako całość i co mnie zaskoczyło działa nawilża i oczyszcza skórę wiadomo że nie usunie wszystkich zaskórników, ale skórki, które gdzieś na buzi nam odstają zostają usunięte.
- Maseczka z Riva de Look zakupiona w rossmanie za parę groszy. Oczyszcza skórę, ale bardzo delikatnie może kiedyś ją jeszcze kupie, ale nic specjalnego nie robi
- Piling do twarzy biały jeleń. Dostałam próbkę, ale już wiem że napewno się skusze na pełno wymiarowy produkt. Posiada drobne drobinki, które domywają każdy brud z twarzy i usuwają obumarły naskórek, a jednocześnie nie podrażniają twarzy.
Bebeauty żel do twarzy zakupiony w biedronce on zawszę jest w mojej łazience używam go do codziennej pielęgnacji , po ściągnięciu makijażu  myje nim cała buzie i dekolt, Uwielbiam i wracam do niego za każdym razem.



                             ➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤

5.Twarz
- rzęsy z intervion, były bardzo wieczorowe, ale ja wykorzystywałam je tylko jako połówki bo na całym pasku nie chciały mi się dopasować do oka. Nadawały oku dramatyczny wygląd, idealne na wieczór
- Podkład z firmy oriflame The One w kolorze porcelan. Bardzo dobrze kryjący podkład, który nie przesuszał mojej skóry i nadawał jej ładny kolor, Utrzymywał się cały dzień, tylko na płatkach nosa się zmywał od chusteczek i od okularów wycierał. Już mam nowe opakowanie :)


                                         ➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤

6. Antyperspirant 
Rexona aloe vera uwielbiam ten zapach delikatny utrzymujący się cały dzień. Nie zostawia plam na ubraniach chroni przez cały dzień. 

To już wszystkie moje śmieci do niektórych powrócę, a niektóre pójdą w zapomnienie. 
Zapraszam do miłej lektury.
Pozdrawiam Misia 191992 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty