Moje Świąteczne hybrydy

Chcę wam zaprezentować moje pazurki świąteczne :)

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Moje paznokcie wykonałam za pomocą lakierów hybrydowych z firmy semilak.
Do wykonania nich użyłam 
- 026 My Love 
-037 Gold Disco
-127 Violet Creame 
-Basa
-Top
Paznokcie trzymają mi się już tydzień i mam nadzieje że zostaną ze mną jeszcze przez około 2 tygodnie.
Technika nakładania lakierów jest bardzo prosta i szybka. Osoby, które robią w ten sposób manikiur często są w stanie go wykonać nawet w 20 min. 
Moje zdjęcie jest nie wyraźne, ale kolory są bardzo żywe i błyszczące. W lakierze 026 znajdują się maleńkie drobinki, które wyglądają bardzo elegancko, a nie jak chamski brokat. 
Życzę miłej lektury 
Pozdrawiam    

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty