Oriflame Love Nature Lip Balm Melon (denko 2021)

 

Witam ,

dzisiaj będzie o balsamie do ust, który został mi w opakowaniu jeszcze na jakieś dwa użycia więc możemy go uznać za denko.  



Oriflame Love Nature Lip Balm Melon. 

Ceny w katalogu wahały się od 7.99 do 19.99.

Pojemność to 7g.

Produkt znajduję się w słoiczku przezroczystym zakręcanym białą zakrętką.

Konsystencja to taki kremik do ust.

Wydajność hm trzeba go dość często nakładać bo wchłania się bardzo szybko w usta akurat w moje.

Ja mam go dość długo, ale dlatego że jak używałam go tylko w domu przez formę jego nakładania. Na zewnątrz wole produkty w sztyfcie.  

Jak mam być szczera chyba do niego nie wrócę w sumie jest wiele tańszych produktów, a lepiej nawilżają i mają wygodniejszą formę nakładania.

Zapraszam na Instagram:

 https://www.instagram.com/miszmaszmisia/

Pozdrawiam

Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Avon Skin so Soft Nawilżający krem do depilacji twarzy

Isana Sweet & Salty