Henna ziołowa do koloryzacji włosów

 Witam Was,

po długiej nie obecności dzisiaj postanowiłam wrócić z ciekawym produktem.

Moje włosy od kilku już lat farbuje dlatego bo genetyki nie da się niestety oszukać i jestem właścicielką siwiejących już włosów pomimo, że dopiero w tym roku będę mieć 29 lat. Zawsze używałam Loreal Paris creme gloss, ale jestem w drugiej ciąży i postanowiłam wybrać coś delikatniejszego.

I padło na Delia Cosmetics Cameleo Henna ziołowa do koloryzacji włosów. Kolor 4,0 brąż.


Na opakowaniu znajdujemy następujące informacje:
-henna ziołowa na bazie naturalnej chny 
-bez amoniaku i utleniaczy
-trwałość do 8 myć.

Nakładanie:
nakładamy krem na umyte lekko wysuszone włosy. I czekamy 30 min później produkt spłukujemy.

Moje wnioski:
-ja zawartość wycisnęłam sobie do miseczki do farbowania włosów i produkt nakładałam pędzelkiem do farby,
-farba jest bardzo gęsta, ja ma włosy poza ramiona, ale bardzo gęste wiec potrzebowałam dwóch opakowań,
-na początek dawałam ją na odrost, a dopiero później na resztę długości,
-na koniec wtarłam ją jeszcze w strukturę włosa robiąc delikatny masarz,
- zmyłam ją po 40 min
-byłam w szoku bo ten produkt zakrył mi prawie cały odrost, gdzie mam na odroście dużo siwych włosów (nie pokrył wszystkich siwych lekko niektóre przebijają).
- dzisiaj jestem już po 3 myciu i jak na razie kolor utrzymuję się bardzo ładnie,
-włosy są miękkie i puszyste i nie elektryzują się,
-trzeba pamiętać, że najlepiej dobrać sobie odcień taki jaki mamy włosów lub tylko o ton różniący się bo radykalnej zmiany koloru raczej nie uzyskamy,
- ja kupiłam ją na stronie gemini.pl za 8,18zł.

Produkt godny polecenia i moim zdaniem idealny dla osób, które chcą spróbować z koloryzacją po raz pierwszy 

Zapraszam na Instagram tam też staram się wrócić do Was:

https://www.instagram.com/miszmaszmisia/

Pozdrawiam
MISIA :)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Avon Skin so Soft Nawilżający krem do depilacji twarzy

Isana Sweet & Salty