Top 3 maj 2020 rok

Witam we wtorek,
tak właśnie mamy ostatni tydzień maja ja w to nie wierze. 
Dzisiaj po raz pierwszy obchodzę swój Dzień Mamy :)
Ale przejdźmy do tematu, a więc moje top 3 maja.



1. Ziaja antyoksydacja tonik z kwasem hiauronowym z jagodami acai. Bardzo go lubiłam, ale o nim zapomniałam pozostał gdzieś na dnie mojej łazienkowej szuflady, ale ostatnio wróciłam do niego. I wiem za co go tak bardzo pokochałam. Że nie ściąga mojej skóry twarzy. Buzia jest fajnie przygotowana na przyjecie kolejnych kroków pielęgnacyjnych. Do tego bardzo lubię jego dozownik (papka z rozpylaczem), która super aplikuję produkt. Cena niska polski produkt :)
2. Swederm hud salva vitamina E jest to silnie natłuszczająca maść do skóry. Produkt nakładam zazwyczaj na swoje dłonie na noc i zakładam bawełniane rękawiczki rano budzę się z pięknymi miękkimi nawilżonymi dłońmi.
3. Pędzel Unicorn puchaty. Bardzo fajny wielozadaniowy pędzel do makijażu. Ja używam go do rozświetlacza. Idealnie sprawdza mi się jak potrzebuję szybko nałożyć jeden kolor na powiekę, albo pod łuk brwiowy beżowy cień. Sprawdza się do delikatnego blendowania cieni  oraz do omiatania resztek cieni, które nam spadną na buzie.

To tyle na dzisiaj.
Zapraszam Was na mój Instagram:
Pozdrawiam 
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty