Pantene Pro-v lively colour szampon do włosów farbowanych

Witam
dzisiaj będzie o kosmetyku do włosów.
Pantene Pro-v lively colour szampon do włosów farbowanych .




Ja kupiłam go w Biedronce na jakieś promocji, typu 3 produkt za grosz czy coś w tym rodzaju :P .
Pojemność to 400 ml.
Bardzo fajne i zgrabne białe opakowanie ze złota zatyczką.
Produkt jest kremowy.
Na etykiecie znajdujemy informacje, że ma nadawać lśniący kolor i chronić przed uszkodzeniami.
 Moje włosy polubiły go. Nie obciąża ich, a do tego kolor jest ładny i nie wypłukuję się z włosów tak szybko.
Zapach produktu jest obłędny.
Nie miałam po nim żadnego łupieżu, ani nie czułam ściągnięcia skóry głowy czy swędzenia.
Włosy są przez około dwa dni pachnące i delikatne.
Nie puszą się.
Jak dla mnie ma same zalety i zachęcam Was do przetestowania go :)

Zapraszam na Instagram:

Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty