Denko maja i czerwca 2018

Denko maja i czerwca 

2018

Kilka dni temu zakończył się miesiąc czerwiec, a więc czas najwyższy zobaczyć co skończyłam. W poprzednim miesiącu nie zrobiłam denka maja, więc postanowiłam te dwa miesiące połączyć razem. 


1. Oriflame NovAge Skin Renewing Toner. Tonik do twarzy. Bardzo przyjemny produkt, ale dla osób ze skóra wrażliwa i alergiczną bym uważała. Jak dla mnie posiadaczki skóry mieszanej był bardzo fajny oczyszczał i nie pozostawiał lepkiego osadu. 
2. bobini baby chusteczki nawilżone. Dzięki swojemu zamknięciu chusteczki nie wysychają oraz nie podrażniają. Ja stosuję je do oczyszczania dłoni z makijażu zazwyczaj.
3. Isana zmywacz do paznokci o zapachu migdałowym (zielony). Nie wysusza i nie podrażnia płytki paznokcia oraz bardzo dobrze zmywa lakier.
4. Bebeauty płatki kosmetyczne te w zielonym opakowaniu. Mogę stwierdzić, że te są fajniejsze niż te w różowym. Nie rozwarstwiają się i bardzo dobrze się usuwa nimi zanieczyszczenia.
5. Avon mgiełka do ciała granat i mango. Bardzo intensywny zapach perfekcyjnie nada się teraz na wakacyjne upały. 
6.Loreal Paris castin Creme Gloss 513 mroźna trufla farba do włosów. Pokochałam te farbę za trwałość i za to że nie niszczy moich włosów.
Wykorzystałam również dwie odżywki które dostajemy z farbą. Ma ona za zadanie utrwalić farbę na naszych włosach i zabezpieczyć je przed niszczeniem.
7. GlissKur odżywka w spreju do włosów dwu fazowa. Doskonale znana na Polskim rynku już od wielu lat. U mnie ona pomaga mi w rozczesaniu włosów po umyciu ich. Jestem bardzo zadowolona z niej.
8. Gliss Kur OILNUTRITIVE szampon dla rozdwajających się końcówek. Nie obciążał mi włosów. Nadawał dość dużej objętości oraz blasku może do niego jeszcze powrócę.
9. Isana krem do ciała. Hm niby dla skóry suchej, ale jak dla mnie on był za słaby i w sumie nic nie robił.
10.Oriflame Love nature maseczka żelowa z ogórka uwielbiam co już nie raz Wam pisałam. Koi i uspokaja moja skórę.
11. Pilaen black head czarna maseczka o której wielokrotnie wspominałam kocham za skuteczność.
12. Bebeauty care maseczka z aktywnym węglem na jej temat będzie osobny wpis.
13. Oriflame The One Odżywka do paznokci w formie olejku. Bardzo fajnie nawilżała płytkę paznokcia. 
14.Oruiflame Lace Love krem do dłoni był w porządku, ale za słaby jak bym go miał zimą stosować.
Na ciepłe okresy jest ok.
15. Oriflame krem do stóp arganika i masło jojoba uwielbiam je na jego temat osobny wpis. Nawilża bardzo dobrze suche stopy. Nawilża wysuszenia na stopach.
16. Oriflame true perfection serum rozświetlające na dzień. Jego opakowanie bardzo ładnie prezentuję się na toaletce. Produkt wchłaniał sie błyskawicznie i dobrze przygotowywał skórę na przyjęcie kremów. Bardzo przyjemny zapach miał oraz był wydajny.
17.Dermedic sunbrella spf50. Krem do ciała i do twarzy z spf50. Używałam go w ubiegłe lato, ale niestety zaczął nie przyjemnie pachnieć więc wole się z nim rozstać niż nabawić się jakiś nie przyjacieli na twarzy. Chronił skórę bardzo dobrze przed promieniowaniem słonecznym. Troszkę bielił skórę, ale dało się to przeżyć.
Pozdrawiam 
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty