Bebeauty Care maseczka węglowa

Bebeauty Care maseczka węglowa z biedronki 

Od pewnego czasu zaczęłam stosować maseczki węglową, która jest dostęp na w biedronce.
Maseczka ma dwie saszetki więc mamy dwa użycia.
Jej cena to 1,69.
Pojemność 20ml.
Dostępność w każdej biedronce.
Pierwsza rzecz jaką zauważamy przy użyciu ciężko ja wydobyć z opakowania. Jest to produkt bardzo gesty. Przez jego konsystencję również mamy dość długi okres oczekiwania na jej wyschnięcia.
Usówanie maseczki jest takie jak we wszystkich miasteczkach peel-Office a więc nie przyjemne. Najbardziej bolesne na czole i w okolicy oczu jeśli niestety tam się gdzieś znajdzie.
Zaskoczył mnie efekt jaki zostawiła na mojej skórze. Buzia była oczyszczona, wygładzona a o dziwo również nawilżona.
Jak dla mnie jest to super produkt za niewiele 
Polecam i pozdrawiam
Misia 😊


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty