Holika HOLIKA Aloe 99%

Holika HOLIKA Aloe 99% Sothing Gel

W tamtym tygodniu w super-pharm zakupiłam produkt , o którym słyszałam już wiele razy a mianowicie żel wielofunkcyjny zawierający 99% ekstraktu z aloesu.


\
W super-pharm dostałam go za  24,99 zł. 
Do czego Ja go stosuję?
\Więc przede wszystkim do włosów na moje zniszczone końcówki, ale po tygodniowym używaniu zauważyłam bardzo dużą poprawę.
Włosy nie puszą się, a końcówki są delikatne.
Również zaczęłam stosować go na moje wysuszone łokcie i kolana i w tych miejscach skóra zaczęła robić się delikatniejsza i nie jest szorstka ani nie łuszczy się.
Uważam ten produkt za bardzo dobry polecić go mogę każdemu kto ma problemy z jakimikolwiek wysuszeniami na ciele czy suche i łamliwe włosy.
   Jest on dostępny juz w sklepach stacjonarnych jak i internetowych.
Pozdrawiam Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty