Denko Marzec 2018

Denko Marzec 2018


Troszkę późno, ale nadrabiam dzisiaj denko marca 2018.
1. Bebeauty płatki kosmetyczne z ekstraktem z aloesu. Bardzo je polubiłam bo są fajniejsze niż te różowe.
2.bambino mydło z lanoliną bardzo delikatne mydło nadające się do miejsc intymnych u kobiet.
3.alouette nawilżane chusteczki idealne do torebki za parę groszy w Rossmannie
4. Perfekta Azjaatica maseczka intensywnie nawilżająca oraz redukująca zmarszczki. Bardzo dobrze nawilża nie wiem jak ze zmarszczkami bo jeszcze nie mam widocznych. 
5. Marion Marchewka +kurkuma maseczka, która bardzo fajnie nawilża i myślę, że jak by się ją częściej używało to napewno poprawiła by koloryt skóry.
6.Marion plaster na nos z aktywnym węglem bambusowym , nie byłam do końca z niego zadowolona bo zaczęłam stosować lepsze. 
7.Perekta maseczka i pilling do dłoni. Bardzo fajna rzecz polecam każdemu kto ma suche skórki na dłoniach i suchą skórę. Idealnie nawilża i pillinguje. . 
8.  Oriflame essentialis maseczka o zapachu arbuza do twarzy. Bardzo przyjemny zapach oraz nawilżała nie było to niewiadome jak mocne nawilżenie , ale ten zapach był zabójczy.
9. Avon maseczka głęboko oczyszczająca z czarną glinką. Bardzo przyjemny produkt po nim skóra była widocznie oczyszczona. Już mam nowe opakowanie.
10. Oriflame Optimals Hydra odświeżający tonik. Stosowałam go codziennie rano i wieczorem. Może kiedyś do niego powrócę, ale nie byłam jakoś bardzo zachwycona jego działaniem czasami miałam wrażenie że trochę za bardzo ściąga skórę twarzy. 
11. Alterra olejek do twarzy z olejem z granatu i olejem z migdałów. Stosowałam go wieczorem jeszcze na wilgotną skórę twarzy. Nawilżał, producent kieruję go do osób ze skórą suchą, ale do  cery mieszanej również się nadaję idealnie.
12. Oriflame Love Nature Alfalfa+ Peptide Q10 to jest krem pod oczy z fioletową końcówką. Nie uważam, aby to był najlepszy krem pod oczy, ale dla młodych dziewczyn nada się idealnie bo ich skóra jeszcze nie wymaga aż tak dużego nawilżenia co skóra osób po 20 roku życia.
13. Oriflame Love Nature z aloesem. Jest to żelowy krem do twarzy nadający się na noc bo na dzień on za bardzo mi obciążał skórę i podkłady się na nim rolowały. Jest to krem do skóry mało wymagającej. Napewno nie używałam bym go do cery suchej bo będzie za słaby.
14.Nivea Soft krem, który stosowałam rano pod makijaż i u mnie nadawał się idealnie.
15.Semilac Primer preparat zwiększający przyczepność żelu akrylu i hybrydy. Bardzo fajny preparat. Dzięki niemu zauważyłam, że hybrydy dłużej mi się utrzymują na paznokciach. Teraz testuję z innej firmy.
16. Oriflame Activelle invisible antyperspirant w kulce ze szarą zakrętką. Bardzo fajnie mi się sprawdziła nie zostawiała mi białych plam na ubraniach. Byłam bardzo zadowolona z niej. 
17. Nivea Creme care mój ulubiony kremowy żel pod prysznic. Jak już nie raz mówiłam nawilża i nie wysusza skóry ciała.
18. Loreal Paris Casting Creme Gloss 513 mroźna trufla. Moja ulubiona farba do włosów, którą stosuję na odrost. Bardzo ją lubię i wracam do niej co farbowanie.  

 

Miłego czytania życzę 
Pozdrawiam 
Misia
:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty