Prysznicowa rozkosz

Isana kremowy żel pod prysznic Coconut Water z sokiem z mango


Osotnio jak wybrałam sie do Rossmanna to natknęłam się na kremowy żel pod prysznic z Isany. Jest to firma Rossmanna. 
Zaciekawiło mnie opakowanie bo bardzo przyciąga wzrok oraz jego dobra cena. Ja zapłaciłam za niego 2,99 w promocji a regularnie około 5 zł.  
Bardziej wyczuwalne jest mango niż kokos, ale to nie zmienia faktu że jak wparuje do Rossmanna to zrobie jego zapas. 
Jest konsystencji kremowej, która nie wysusza. Używam go od dwuch tygodni i zużylam go już około połowy (jego pojemność to 300ml). Nie potrzeba go dużo nakładać na gąbke bo jest bardzo wydajny.
Polecam go ponieważ jest tani, a dobry zapach pozostaje z nami na wiele godzin.

Pozdrawiam Misia 😊

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty