Lakier do paznokci Rimmel London 405

Lakier Rimmel London 60 seconds Super Shine 405 Rose Libertine
Dzisiaj chcę opowiedzieć Wam o lakierze Rimmel, który ma wysłuchać w 60sekund.
Mój kolor dzisiaj to 405 Rose Libertine. Dostajemy go w pojemności 8ml. Pędzelek jaki mamy w zestawie jest szeroki i bardzo fajnie się nim nakłada produkt. Ja swój kupiłam w Rossmannieb. Buteleczka prezentuje się dość fajnie.Lakier nałożyłam na baze, a więc na odżywkę teraz akurat to jest avon. Pierwsza cienka warstwa osuszyła sie w około 2min, ale kolejna już dłużej się suszyła. Wiadomo, że każda kolejna warstwa to dłuższy czas oczekiwania na całkowite wysuszenie lakieru. Ja nałożyłam dwie warstwy, które łącznie osuszały sie około 10 min, do całkowitego,  że mogłam spokojnie dotykać wszystkiego i nie martwić się , że  je zniszcze.
Lakier przy moim intensywnym dniu utrzymuje się około 3dni.
Pozdrawiam Misia 😊

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty