Nivea Lip Butter

Nivea Lip Butter  Coconut

Dzisiaj chce opowiedzieć Wam w kilku zdaniach o moim ostatnio ukochanym masełku do ust. A mianowicie o Nivea Lip Butter o zapachu kokosowym. 

Kupiłam go w Rossmannie w promocji za około 5 zł. cena regularna to około 10 zł. Był zapakowany w kartonowe pudełeczko. Dzięki temu miałam pewność, że kosmetyk nie został przez nikogo dotykany. 
Opakowanie jest metalowe i bardzo solidne jak na razie nie zauważyłam, aby się odkształciło itp. O gramaturze 16.7g.
 

Masełko jest koloru białego, ale na ustach pozostaje bezbarwne. Usta są nawilżone. Ja stosuję je zazwyczaj wieczorem po kąpieli. Przez swoją formę nie zabieram go ze sobą ponieważ produkt musimy nakładać palcem, a jak ktoś woli to pędzelkiem.
Zapach tak jak w nazwie nasz kokos jest bardzo wyczuwany. Masełko mam już otwarte około 1,5 miesiąca i jak na razie zapach się nie zmienił.  


Jestem na dzień dzisiejszy zadowolona z tego produktu. Moje usta są wygładzone i nawilżone. Produkt jest bardzo wydajny bo stosuję go od półtora miesiąca a ubytek jest minimalny.
Pozdrawiam Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty