Ogromne denko września

Wrześniowe denko

Nie wiem kiedy miesiąc wrzesień zamienił się w październik. Dni lecą tak szybko, aż przyszła pora na spojrzenie co znajduję się w mojej torbie do zużytych rzeczy i się przeraziłam bo jest tego bardzo dużo. A więc przejdźmy do nich. :) 

Maseczki:
1. Marion plastry do usuwania wągrów z nosa. Jestem jak najbardziej na tak działa i widać to oczyszczenie.
2. dermo pHarma 2 plastry oczyszczające u mnie się niestety nie sprawdziły nie polecam.
3.Bielenda Blue Detox. Ta maska nadało delikatnego blasku mojej skórze oraz wygładzenia, oczyszczenie było wyczuwane.
4, ziaja maseczki jak zawszę się sprawdzają nawilżają skórę jak zawsze jestem na Tak.
5. Cien firma dostępna w sieci Lidl. Zapach gruszki zabił moje zmysły nie miałam ochoty jej zmywać. Nawilżyła oraz oczyściła moją zmęczoną skórę twarzy.
6. Marion czarna maska peel-off cudo oczyszcza i usuwa zanieczyszczenia z twarzy, nos broda i czoło tam najlepiej widać jej działanie.
7. Perfekta maska rozświetlająca zostawiała na skórze mieniące się drobinki oraz smugi. Napewno nie zakupie jej ponownie. 

 Oczyszczanie twarzy:
8. Oriflame Optimals mgiełka do twarzy niestety już chyba nie jest dostępna w sprzedaży. Bardzo fajny produkt na odświeżenie naszej buzi przede wszystkim w ciepłe dni. Ja stosowałam ją latem oraz na początku września, po zastosowaniu jej czułam schłodzenie oraz oczyszczenie twarzy.
9. Oriflame Pure Skin tonik do twarzy kolejne już opakowanie bardzo fajnie oczyszcza i tonizuję twarz. Świetnie nadaję się do użycia przed kremem.  
 10. Cien żel do mycia twarzy usuwał zanieczyszczenia i pozostałości po makijażu. Był w formie żelowej, która mi bardzo odpowiadała.
11. Bebeauty żel piling z biedronki kosmetyk, który bardzo lubię. Usuwa martwy naskórek i wygładza twarz.
12. Perfekta oczyszczanie mineralny krem myjący oraz można było go stosować jako maskę. Zmywał dość dobrze nie podrażniał dzięki swojej kremowej konsystencji jako maseczka równie się sprawdził.


 Pielęgnacja:
13. Oriflame Swedish spa serum do twarzy przywracające równowagę skóry. Fajnie nadawało się pod makijaż podkład się nie rolował, ale czy zauważam więcej korzyści to nie.
14.Ziaja cupuacu odżywczy krem na dzień i na noc. Bardzo fajny kremik, ale pod makijaż może być za ciężki, ale do nocnej pielęgnacji nadaję się perfekcyjnie. 
15. Oriflame optoimals krem pod oczy niebieski chyba już można go dostać tylko na wyprzedażach. Bardzo fajny w używaniu zakończony jest kuleczką masującą. Nawilża i wygładza nam strefę pod oczami.
16. Oriflame Essentals krem do twarzy i ciała. Nie miał mocnego nawilżenia przeciętny. Jego zaletą było to, że się szybko wchłaniał.
17. Rimmel Lasting Finish oraz Bielenda krem BB. Te dwa kosmetyki mieszałam razem bo używając samej bielendy świeciłam się nawet po zmatowieniu pudrem, a rimmel był delikatnie za ciemny. W duecie były cudowne. Nie ścierały się. Cały dzień makijaż był perfekcyjny. 
18.Bell z serii Hypoallergenic. 5 pudrów prasowanych mój kolor to NO:02. Bronzer, róż oraz 3 pudry w różnych odcieniach. Bardzo fajny kosmyk i idealny do podróży bo zajmuje mało miejsca.


19.Ziaja mydło w płynie z serii mleko kozie. Nie wysuszał skóry, nawilżał oraz bardzo wydajny produkt.
20. Oriflame żel pod prysznic Discover Miami spirit bardzo przyjemny zapach. Nie wysuszał.
21. Oriflame odświeżacz do stóp w spreju o zapachu kiwi z miętą. Na upały bardzo fajny chłodził i odświeżał nasze stopy, gdy nie mamy możliwości ich przemycia.
22. Oriflame feet up krem do stóp z serii limitowanej rabarbar i truskawka. Nawilża stopy i nie zostawia tłustej powłoczki.
23. Wellness & Beauty olejek do ciała dostępny w rossmannie. Ja stosowałam go na mokrą skórę i wtedy były widoczne efekty.
24. Jantar szampon  do zniszczonych włosów. Uwielbiam ten produkt dzięki niemu kondycja moich włosów się poprawiła są gęstsze. Uwielbiam i polecam.


Dom:
 25. Air Wick odświeżacz powietrza o zapachu świeżego prania. Bardzo podobał mi się ten zapach kojarzy mi się on z czystym mieszkaniem.

Życzę Miłej lektury
Pozdrawiam Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty