Manikiur hybrydowy. Jak go wykonać ?

Manikiur hybrydowy. Jak go wykonać ? 

Dzisiaj postanowiłam Wam pokazać jak ja wykonuję moje hybrydy na naturalnej płytce paznokcia. 

1. Krok wybierz kolory, które chcesz wykorzystać.

2.  Krok nie zawszę, ale czasami zmatowiam płytkę paznokcia bloczkiem polerskim. Ale zawsze trzeba płytkę przetrzeć wacikiem bezpyłowym nasączonym  cleaner, za pomocą niego ściągniemy wszystkie zanieczyszczenia oraz lepkość paznokci. 



3. Krok to użycie Primera za pomocą, którego zwiększamy przyczepność i trwałość naszego manikiuru.   


4. Krok po wchłonięciu się promera nakładamy base i utrwalamy ją w lampie UV Led. Pamiętajmy, aby nie zalać skórek oraz zabezpieczyć wolną krawędź paznokcia. 


5. Krok nie koniecznie obowiązkowy jest to użycie harda. On ma za zadanie wzmocnić naszą płytkę oraz tego preparatu możemy ważywszy do przedłużenia paznokcia. Utwardzamy w lampie.



6. Krok nałóż pierwszą cienką warstwę wybranego lakieru lub lakierów na paznokcie i utwardza w lampie. Gdy podoba ci się efekt po pierwszej warstwie przejdź do kolejnego kroku, ale ja zazwyczaj nakładam kolejną warstwę, a używając niektórych odcieni zdarza się i trzecia warstwa. Utrwalamy w lampie.


7. Krok to nałożenie Topu. W kolekcji semilac posiadamy również top no wipe, który nie trzeba przemywać cleanerm. Ja akurat użyłam tradycyjnego topu firmy Semilac. Po utwardzeniu go w lampie przemywam go cleanerem. 


8. Krok w moim wykonaniu to użycie oliwki na skórki. Ja mam z firmy elarto o zapachu ananasa.

Mój manikiur utrzymuję się około 3 tygodni, ale zmieniam go częściej z prostego powodu bo lubię się bawić z tymi kosmetykami i kocham próbować nowości jakie są polecane przez ta firmę. Dzięki tym lakierom nie martwię się o odpryski i spokojnie wykonuję pracę domowe.
Pozdrawiam 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty