Historia pewnego Misia Szumisia

 Witam

Dzisiaj będzie o jednym z gadżetów dla niemowlaka. 

A mianowicie o Misiu Szumisiu myślę, że nie raz napewno o nim słyszeliście. 




Nasz Misio jest jeszcze ze staje kolekcji. 

Kupiłam go jak dowiedziałam się, że będę mieć dzidziusia więc w listopadzie 2018.

Na czytałam się dużo na jego temat. 

Jednym się sprawdzał drugim nie. 

Szumiś wydaje 5 rodzajów szumu: biały, różowy, fal morskich, padającego deszczu, wód płodowych z bijącym sercem. 

A u nas było :

W pierwszych miesiącach mój bobas nie reagował na niego wcale.

Nie mieliśmy kolek więc nie mogę Wam powiedzieć nic na ten temat bo słyszałam, że u niektórych on pomaga na tą dolegliwość. 

U nas Miś zrobił furorę od 4 miesiąca życia synka. Wtedy zauważyłam, że synek wycisza się przy jego szumie i szybciej zasybia. Dzięki Misiowi wygłuszalismy otoczenie, które znajdowało się w okolicach łóżeczka oraz w mieszkaniu.

Mamy już prawie 14 miesięcy i używamy misia cały czas. Teraz stał się przyjacielem nie tylko podczas zasypiania, ale synek uwielbia się poprzytulać do niego rano.

Na początku miałam w głowie trochę zawodu bo myślałam, że to są pieniądze wyrzucone w błoto, ale nie stał się naszym przyjacielem nocnym.

Zapraszam na Insragram:

https://www.instagram.com/miszmaszmisia/

Pozdrawiam 

Misia 😊

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Avon Skin so Soft Nawilżający krem do depilacji twarzy

Kremik ochronny bambino