Denko listopad 2018

W kalendarzu zawitał do nas grudzień więc czas podsumować zużyte produkty ubiegłego miesiąca.





1. Batiste dry shampoo wersja eden jak już kiedyś pisałam bardzo dobry suchy szampon. Tylko trzeba uważać z ilością, aby nie bielił włosów. Tak to odświeża włosy i je unosi od nasady.

2. Avon naturals mgiełka do ciała miodowo mleczna. Bardzo przyjemny zapach. Ale ten zapach nie pozostawał za długo na ciele trzeba powtarzać jej nałożenie co jakiś czas, ale mi pasuję.

3. Isana olejowy żel pod prysznic . o którym juz było na tym blogu. Bardzo fajnie nawilża i nie wysusza skóry. Bardzo wydajny bo wystarczy nie wielka ilość, a pieni się bardzo dobrze.

4. Fa Fresh&dry o zapachu zielonej herbaty. Bardzo lubiłam ten produkt zapach świeży, który pozostaje na wiele godzin z nami, a do tego chroni nas przed nadmiernym poceniem.

5. Oriflame Optimals AgeRevive Anti-Ageing Serum bardzo fajne serum na noc. Super przygotowywało skórę na przyjęcie kolejnych etapów pielęgnacji. Nawilżało i pozostawiało skórę gładką. Duży plus za ładną buteleczkę.

6. Nivea intensywnie regenerujący krem na noc. Jak na krem na noc to miał lekką konsystencję. Fajny produkt na okres letni na późną jesień i zimę wolę bardziej tłuste kremy, ale ten był ok nie można mu nic zarzucić. 

7. Oriflame Northern Glow Body Cream mój kochany balsam do ciała z drobinkami. Super na lato bo ładnie skóra się błyszczy dzięki niemu na słońcu. Nawilżał i pielęgnował moje ciało.Teraz obecnie jest na wyprzedarzy za 9,99zł.

8. Bebeauty care różowe płatki kosmetyczne z biedronki jak zawsze się sprawdziły nie rozdwajały się, ani nie mechaciły na buzi.

9. bambino krem ochronny z tlenkiem cynku jak zawszę kocham i ubóstwiam go, gdy mam problemy ze skórą. Wystarczy, że mam jakieś wysuszenie i do niego wracam od razu, a on już po pierwszym użyciu radzi sobie z nim. Polecam go każdemu.


Ubiegły miesiąc to podsumowując same sprawdzone kosmetyki najmniej zadowolona byłam tylko z kremu nivea bo o złej porze go zaczęłam używać. ale tak to wszystko jest na plus.
Pozdrawiam
Misia :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty