Ingrid baza pod cienie

Ingrid cosmetics baza pod cienie

Dzisiaj chcę Wam przedstawić tanią bazę pod cienie.


Jest to baza bardzo ładnym słoiczku o pojemności 6,5g a cena jest to około 15zł.  Ostatnio widziałam ja w Tesco i hebe.
Baza jest koloru cielistego o konsystencji kremowej.
Nakładam ją opuszkiem palców lub pędzelkiem syntetycznym.
Bazą nie roluje mi się i cienie utrzymuje mi na powiece wiele godzin.
Bez bazy cienie do powiek po dwóch godzinach wchodziły mi w załamania i się rolowały. Od czasu jak używam tej bazy o tym zapomniałam.
Nadaje się też dla osób starszych bo używałam jej na mojej mamie i zdała test.
Polecam ja 😄
Pozdrawiam Misia 😊

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty