Top 3 marca 2018

Top 3 marca 2018
Już za parę dni kończy się miesiąc marzec więc czas, aby zacząć go powoli podsumować.
1. Bambino krem ochronny z tleniem cynku. Właśnie ten krem uratował moją wysuszoną okolice wokół ust. W ubiegłym roku otrzymałam się z podobnym problemem tylko w okolicy oczu. Już po poerwszym zastosowaniu zauważyłam poprawę skóra nie była już ściągnięta tylko nawilżona. Zawsze wiem że mogę do niego wracać gdy mam takie problemy.
2. Maybelline color raty po 24hr mój kolor to creamy beige 98. W tym miesiącu zawsze jak robiłam makijaż oka to ten cień sie na nim znajdował . Od kilku lat jest moim ulubieńcem. Podoba mi się jego konsystencja jak i jak wygląda na powiece sam oraz to jak się łączy z innymi cieniami.
3. Rimmel fresher skin 100obory. Bardzo fajny na codziennie podkład. Podoba mi się jego lekko musowa konsystencja. Nie zbiera mi się w załamaniach i utrzymuje wiele godzin. Nie wiem, ale chyba został wycofany bo od niedawno nie widzę go w żadnej drogerii.
Pozdrawiam Misia ☺

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty